Uitbundig SSVeest in Oude Westen

Waar kun je sporten en feesten tegelijk? Op het SSVeest natuurlijk! Ruim 120 kinderen uit het Oude Westen maakten op woensdag 5 oktober kennis met verschillende sportverenigingen in de wijk. Er was van alles wat: van thaiboksen en dansen tot freerunnen en basketbal. De kinderen van de omliggende basisscholen konden veel sporten uitproberen en een sport kiezen voor een proefles!

Ook verschillende samenwerkingspartners uit de wijk, zoals Wmo Radar en Jeugdfonds Sport & Cultuur Rotterdam, legden contact met de sportverenigingen bij hun in de buurt. Deze verbinding is heel belangrijk, want zo kunnen we nog meer kinderen bereiken en structureel in beweging brengen én houden. Een overzicht van de aanwezige sportaanbieders:

✅ Moves! Rotterdam (dans)
✅ Circus Rotjeknor (circus)
✅ Khalids Gym (thaiboksen)
✅ Barraco Team Rotterdam (brazilian Jiu Jitsu)
✅ Elevate Basketball (basketbal)
✅ Rooftop Kings Rotterdam (freerunnen)