SSVeest in IJsselmonde

Vorige week werden in maar liefst drie wijken in IJsselmonde SSVeesten georganiseerd. Tijdens de sportieve wijkfeesten kregen kinderen de mogelijkheid om kennis te maken met het sportaanbod in de wijk. Verschillende verenigingen hebben tijdens de SSVeesten clinics gegeven aan de kinderen, zodat kinderen een goede keuze kunnen maken voor de sport waar zij willen proeftrainen.

De coördinatoren van de Schoolsportvereniging hadden op alle drie de locaties nog een kleine verrassing voor de kinderen. Scottie reikte in Beverwaard een leuke sportbidon uit aan alle kinderen. In Hordijkerveld stond een enorm springkussen, terwijl de kinderen in Tuinenhoven compleet uit hun dak gingen op de muziek van I Am Movement.

Al met al kijken we terug op zeer leuke en gezellige SSVeesten op de drie locaties! Een grote opkomst, lekker weer en leuke foto’s. Met dank aan iedereen die heeft geholpen tijdens de organisatie!