🎵 ‘Ik ga zwemmen…’ 🎵 in het Oostelijk Zwembad!

Na een valse start vorig schooljaar, omdat de zwembaden noodgedwongen dicht moesten door de op dat moment geldende coronamaatregelen, is Z&PC Rotterdam nu echt van start bij de Schoolsportvereniging in Crooswijk. En hoe?! Maar liefst 15 kinderen hebben de afgelopen weken in het water van Het Oostelijk Zwembad gelegen voor een proefles zwemmen!

Mooie toevoeging aan het aanbod

‘Zwemmen is een mooie toevoeging aan het aanbod van SSV Crooswijk. Het is een individuele sport, waardoor ieder kind op zijn eigen niveau bezig kan zijn, terwijl je toch met veel kinderen uit de wijk tegelijkertijd aan het sporten bent’, zegt coördinator Rick Beumer van SSV Crooswijk.

Z&PC Rotterdam

‘Door de samenwerking tussen Z&PC Rotterdam en de Schoolsportvereniging in Crooswijk kunnen kinderen uit de wijk zich opgeven om een proefles zwemmen te volgen en kunnen ze ondervinden hoe leuk het wedstrijdzwemmen is. We laten kinderen op een leuke manier kennismaken met de zwemsport en voor Z&PC Rotterdam is dit een mooi middel om nieuwe jeugdleden te binden aan onze vereniging’, vertelt Martijn Blok namens Z&PC Rotterdam.

Ben jij nou ook zo nieuwsgierig geworden naar het aanbod zwemmen, bekijk hier het promotiefilmpje van Z&PC Rotterdam:

Wil jij ook een keer naar een proefles zwemmen? Schrijf je dan hier in!