Meer (digitale) zichtbaarheid voor de SSV

Sinds het nieuwe schooljaar is de website van de Schoolsportvereniging op verschillende plekken veranderd. De pagina met het sportaanbod heeft een upgrade gekregen. Er staan maar liefst 143 SSV-uren in en je leest alle informatie op een overzichtelijke pagina: wat je leert, wanneer het is, hoeveel het kost, de contactpersonen en je kan je natuurlijk aanmelden voor een proefles.

Naast het de vernieuwde sportpagina is de contactpagina op de website helemaal up-to-date. Elke wijk heeft zijn/haar eigen coördinator. Heb je een vraag over een sport of wanneer de trainingen beginnen? De coördinator is zowel telefonisch als per mail bereikbaar.

Informatieboekjes

Ook zijn er, net zoals vorig jaar, heel veel SSV-informatieboekjes per wijk uitgedeeld aan de kinderen en ouders door de coördinatoren en scholen. In het boekje lees je meer informatie en maak je kennis met de sporten uit de wijk. Aan de achterkant van het boekje kan je je aanmelden voor een proefles. Een proefles is een training waarbij het kind gratis mag meedoen om te kijken of hij/zij het leuk genoeg vind om structureel aan te sluiten bij de sportaanbieder.

Verhalen van coördinatoren

Elke maand is er een nieuw SSV-verhaal dat gedeeld wordt door één van de coördinatoren uit de wijk. Zoals de verhalen van Zeyd die één proefles nodig had om overtuigd te zijn en bezigbijtje Juup die door judo meer zelfvertrouwen heeft. Dit maakt de SSV nog waardevoller!

Promotievideo’s

Op ons eigen YouTube-kanaal hebben we verschillende promotievideo’s van o.a. basketbal, circus en freerunnen. De video’s worden als promotiemateriaal gebruikt in de klassen. Hieronder zie je alle video’s. Delen wordt gewaardeerd!