Mooi nieuws uit de wijk Feijenoord: al 145 kinderen schreven zich dit schooljaar in voor proeftrainingen via de Schoolsportvereniging. Dankzij de proeftrainingen bij de aangesloten sportaanbieders ontdekken ze of de sport én de vereniging bij hen past!

We hopen dat deze kinderen zo enthousiast worden dat ze uiteindelijk lid worden bij de sportvereniging. Projectcoördinator Jelmer Knossen: ‘De komende weken gaan we er met de scholen, coördinatoren en verenigingen alles aan doen om zoveel mogelijk kinderen lid te maken. Wij geloven immers in de kracht van onze verenigingen. Er is toch niets mooiers dan samen met je vrienden en vriendinnen sporten?!’

Via Schoolsportvereniging Feijenoord tellen de sportaanbieders de afgelopen jaren gemiddeld ruim 100 leden. Basisschoolkinderen van de Wissel, de Agnesschool en de Nieuwe Haven kunnen zich hier inschrijven om aan één van de (sinds dit jaar) zeven sporten deel te nemen.

Locatie Feijenoord

Op schoolsportvereniging Feijenoord hebben kinderen de keuze uit maar liefst zeven sporten: taekwondo, hockey, hoopdance, zaalvoetbal, toneel, turnen en multisport. Wil jij ook een keer meedoen met één van deze sporten? Kijk dan snel op deze pagina!