Schoolsportvereniging Bloemhof heeft er weer een leuke nieuwe sport bij! Vanaf nu kunnen kinderen op deze locatie kennismaken met multisport. De lessen worden gegeven door Mega Training. In aanloop naar deze uitbreiding maakte Mike Jonk alvast een leuk promotiefilmpje.

Via het filmpje maakt Mike kinderen en ouders enthousiast voor de lessen. Dit bleef niet onopgemerkt, want inmiddels is het promotiefilmpje al meer dan 4000 keer bekeken op social media. Er zijn zelfs kinderen die zich meteen hebben opgegeven voor de lessen.

Wat is multisport?

Via de Schoolsportvereniging bieden we in steeds meer wijken multisport aan. Mike: ‘Multisport is hét middel om kinderen motorisch te verbeteren en zelfredzaam te maken. Zo kunnen zij zich ontwikkelen tot jonge atleten, die steeds weer nieuwe stappen durven te zetten, nieuwe dingen leren en met een positief zelfbeeld de wereld ontdekken.

Middels sportieve activiteiten, passend bij de sociale- en motorische vaardigheden van de verschillende leeftijdsgroepen, wordt een stukje van de opvoeding zo uit handen genomen.’

Ook een keer meedoen?

Mega Training biedt nu op twee locaties multisport aan: Bloemhof en Feyenoord. Op beide locaties vinden de lessen op woensdagmiddag (13.00-14.00u) plaats. Wil jij ook een keer meedoen? Kijk dan snel op deze pagina.

Bekijk hier de video van Mike over de multisportlessen van Mega Training.