Mooie resultaten bij Schoolsportvereniging (SVV) Carnisse. Coördinatoren Timothy, Leo en Marlies hebben maar liefst 86 kinderen enthousiast gekregen om te gaan proeftrainen. Bij deze SSV zijn ook twee nieuwe sporten aangesloten.

De coördinatoren in Carnisse organiseerden de tweede wervingsactie van dit schooljaar en met succes. Kinderen van de Elisabethschool en Basisschool De Klaver gaan massaal proeftrainen bij de aangesloten sportverenigingen. Tijdens de proeftrainingen kunnen ze ontdekken of de sport bij hen past en of ze vervolgens lid willen worden van de vereniging die via de Schoolsportvereniging bij hen in de buurt sporturen aanbiedt.

De 86 kinderen die komende periode gaan proeftrainen konden al kiezen uit voetbal (Egelantierboys), basketbal (Rotterdam-Zuid), dansen (Got2Groove), aikido (Bushi Dojo) en American Football (Rotterdam Anaconda’s). Sinds kort komen daar nog twee sporten bij: korfbal (RSV Sperwers) en kickboksen (Team Soares).

Wij hopen uiteraard dat alle proeftrainers zo enthousiast blijven dat ze bij één van deze aanbieders blijven sporten.