Met je vader of moeder de strijd aangaan tegen andere tafeltennissers! Bij tafeltennisvereniging 21-UP kon het. Kinderen die via Schoolsportvereniging Crooswijk sporten bij deze vereniging deden vorige maand mee met het ouder-kind toernooi.

De kinderen die wekelijks tafeltennissen gingen met een ouder de strijd aan tegen andere koppels. Het toernooi is gespeeld in een grote poule met wat lekkers voor iedereen en uiteraard met de support van de trouwe fans. Het was het een fantastische middag, waar uiteraard mooi prijzen te verdelen waren onder de winnaars.

Over winnaars gesproken: Sanne, die via Schoolsportvereniging Crooswijk, de tafeltennistrainingen geeft, is derde geworden bij het Nederlands Kampioenschap. Van harte gefeliciteerd deze prestatie!

Wil je ook training van Sanne? Of wil je ook graag ervaren hoe leuk deze sport is? Kijk dan op www.21-up.nl of kijk op onze site waar je in jouw buurt kunt tafeltennissen.