Het ‘SSV-team’ van De Egelantier Boys heeft een succesvolle start gemaakt. De kinderen die anderhalve maand geleden via Schoolsportvereniging Carnisse lid werden van de voetbalclub hebben hun eerste wedstrijd gewonnen met maar liefst 11-0!

Schoolsportvereniging (SSV) Carnisse verwelkomde De Egelantier Boys anderhalve maand geleden als nieuwe sportaanbieder. Via SSV Carnisse kunnen basisschoolkinderen naast dans, basketbal en aikido, nu ook bij deze vereniging voetballen.

De club maakte meteen een succesvolle start. In korte tijd heeft de vereniging al een volledig voetbalteam weten samen te stellen met kinderen die via Schoolsportvereniging Carnisse lid werden. Afgelopen weekend maakten deze jonge sportievelingen hun debuut op het wedstrijdveld. Ze wonnen met maar liefst 11-0. Een knappe prestatie!

Wil je ook voetballen of een andere sport proberen? Klik hier om je in te schrijven voor een proeftraining.