Wat hebben alle samenwerkende partijen in Rotterdam nu eigenlijk in 12,5 jaar bereikt met de Schoolsportvereniging? Afgelopen jaar overhandigden wij de onderstaande infographic aan alle scholen om hen te bedanken voor de inzet. Hierin is meteen te zien welke mooie resultaten het project van Rotterdam Sportsupport in de afgelopen jaren heeft bereikt.

In 2018 brachten de Schoolsportverenigingen maar liefst 2558 basisscholieren in beweging bij de sportclub. In 2017 waren dat er nog iets meer, maar de reden daarvoor is dat we gestopt zijn met groep 7 en 8 en zijn gaan sturen op de doorstroom van de kinderen naar de sportvereniging. In 2018 zijn 500 kinderen, die begonnen via de Schoolsportvereniging, regulier lid geworden van de sportclub.

En dit dankzij alle samenwerkingspartners van de Schoolsportvereniging, waaronder de scholen en de sportverenigingen! Vragen over de infographic? Neem contact met ons op.